1.1

Firma

1.1.1

Informacje o firmie

Niniejsze warunki zakupu i dostawy mają zastosowanie, gdy jako klient kupujesz towary w Signlabs Sweden Ltd.
Dane kontaktowe: Signlabs Sweden AB, Tegelbruksvägen 1, 517 91 Bollebygd, Organisation No 559028-9186.

2.1

Płatność

2.1.1

Ceny

Na Signlabs.pl ceny są podawane w GBP, zarówno z podatkiem VAT, jak i bez niego.

2.1.2

Płatność kartą

Akceptujemy karty VISA i Mastercard. Twoja karta zostanie obciążona, gdy wyślemy Twoje zamówienie. Naszym partnerem w tych transakcjach jest Bambora. Płatności dokonywane są za pośrednictwem bezpiecznego połączenia, a do płatności kartą kredytową w Internecie używamy najnowszych technologii bezpieczeństwa. Przeczytaj więcej o firmie Bambora

2.1.3

Płatność faktury

Termin płatności faktury to 20 dni. W przypadku płatności za pośrednictwem FAKTURY przed realizacją płatności zostanie pobrana opłata. W przypadku braku płatności wymagana jest uzgodniona ustawowa opłata za przypomnienie. Odsetki za zwłokę wynoszą 2% miesięcznie. Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia zdolności kredytowej przed przetworzeniem zamówienia.

3.1

Dostawa

3.1.1

Dostawa

Twoje towary są dostarczane jako listy lub paczki w zależności od wagi i rozmiaru.

3.1.2

Czas dostawy

Czas dostawy zależy od zamówionego produktu. Przed dokonaniem płatności zawsze możesz sprawdzić czas dostawy swojego zamówienia. Możliwa jest również dostawa ekspresowa.

3.1.3

Koszty wysyłki

Koszt wysyłki to zawsze 15.90 PLN netto za zamówienie.

3.1.4

Nieodebrane paczki

Gdy paczka dotrze do punktu dostawy, zostanie wysłane powiadomienie e-mailem lub SMS-em. Jako klient, jesteś odpowiedzialny za zapewnienie poprawności wprowadzonego numeru telefonu komórkowego, adresu i adresu e-mail. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta opłatą za przesyłki, które nie zostały odebrane od agenta. Opłata dotyczy kosztu przesyłki zwrotnej, opłaty manipulacyjnej i kosztów manipulacyjnych.

4.1

Prawo do odstąpienia od umowy i reklamacji

4.1.1

W przypadku zakupu specjalnie zamówionych towarów, prawo do odstąpienia od umowy wygasa w momencie rozpoczęcia produkcji. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, skontaktuj się z nami obsługa klienta oni Ci pomogą

4.1.2

Skargi

Jeśli zakupiony towar ma wady, Signlabs przestrzega wszystkich ustawowych przepisów gwarancyjnych. Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, prosimy o kontakt obsługa klienta oni ci pomogą. W celu szybszej obsługi, prosimy o podanie pełnego imienia i nazwiska, numeru zamówienia, zwięzłego opisu przyczyny reklamacji, zdjęcia uszkodzenia oraz danych kontaktowych (numer telefonu i adres e-mail).

5.1

Polityka prywatności

5.1.1

Ochrona danych osobowych

Rejestrując się i składając zamówienie, zgadzasz się, że przechowujemy i wykorzystujemy Twoje dane w naszej działalności wyłącznie w celu wykonania i świadczenia usługi, której od nas oczekujesz. Masz prawo otrzymać dane, które przechowujemy na Twój temat, a jeśli uważasz, że są one nieprawidłowe lub nieistotne, możesz zażądać ich sprostowania lub usunięcia z naszego rejestru klientów. Aby rozpocząć ten proces, prosimy o kontakt z naszym Obsługa klienta. Gwarantujemy także, że nie będziemy sprzedawać ani przekazywać żadnych danych osobowych.

5.1.2

Jakie informacje zbieramy?

Gromadzimy jak najmniej informacji. Musimy znać Twój adres, aby móc wysłać do Ciebie towar. Jeśli Twoja firma chce złożyć zamówienie na podstawie faktury, potrzebujemy numeru Twojej organizacji. Jeśli płacisz kartą, musisz podać numer swojej karty kredytowej. Przechodzi przez bezpieczny serwer, a Bambora obsługuje u nas płatności kartą. Aby zapewnić bezpieczną dostawę, potrzebujemy Twojego adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego, aby móc skontaktować się z Tobą w sprawie powiadomień o dostawie, zmienionych informacji itp.

5.1.3

Jak używamy informacji?

Używamy tych informacji, aby wysłać Twoje zamówienie. Używamy Twojego adresu e-mail i numeru telefonu komórkowego, aby przesyłać Ci informacje.

5.1.4

Ciasteczka

Używamy plików cookie, aby móc przechowywać towary w Twoim koszyku. Korzystamy również z usługi „Google Analytics”, która również wykorzystuje pliki cookie. Tutaj możesz przeczytać więcej o tym, co to dla Ciebie oznacza.

5.1.5

Informacje o innych operatorach

Nigdy nie przekażemy Twoich danych nikomu innemu. Wyjątki są dokonywane tylko wtedy, gdy jesteśmy do tego zmuszeni przez prawo.

5.1.6

Usuń informacje z naszej bazy danych

Informacje są zapisywane tylko jako podstawa do transakcji finansowych. Jeśli otworzyłeś u nas konto, możesz usunąć dowolne informacje. Jeśli chcesz zamknąć swoje konto, skontaktuj się z obsługą klienta a oni pomogą Ci usunąć Twoje konto